Cytuj:
jak tam chcecie...ale z mojego doświadczenia wynika, że średnia mówi o tym jakim człowiek się jest. choć trochę.
E, to coś cieńkie to twoje doświadczenie. W mojej, w tej chwili już byłej, szkole klasa o najniższej średniej ocen "wyprodukowała" najwięcej finalistów i laureatów w olimpiadach - a wśród nich lwia część miała średnie niższe od owego 4.0, zgarniając na koniec ładny kopczyk dwój. Jak to poskładasz?
Cytuj:
W moim byłym gimnazjum kamery zamontowano i ilość sprzętu zniszczonego spadła do zera
W to nie wątpię. Ale ile kosztował ten niszczony sprzęt, a ile kosztował (i cały czas kosztuje) system kamer? A tak poza tym, jak się ma wandalizm, na który faktycznie to może pomóc, do prezentowanych przez ciebie wcześniej problemów, na które ten cały monitoring miał być lekarstem?
A w związku z tematem:
Roman Edukator uderza ponownie!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... 17196.htmlW tej sprawie znalazłem wyjątkowo trafny, choć wyraźnie pisany w pośpiechu komentarz z forum gazety.pl:
iluminacja256 napisał(a):
Po prostu usiadłam, kidy to przeczytałam...Usiadłam nei wiem już z jakiego
powodu - czarnej rozpaczy nad brakiem perspektywicznego myślenia u niektórych,
nad tym, ze minister, który w zyciu nawet tygodnia nei spedził w szkole jako
nauczyciel, nad tym jak nastolatkami gra sie w polityczne karty.
Ileś lat temu,kiedy chodziłam do liceum nasz historyk grzmiał, ze nie po to
uczy nas całoscioweo, zebyśmy kojarzyli tylko oderwane fakty, bo to sie zemści
na maturze. Historia to ciąg zdarzeń - nei ma tak, ze historia jednego kraju
jest kompletnie wyodrębniona i oddzielona od historii innych krajów - no chyba,
ze to Australia;/ Już teraz wszyscy narzekaja , ze młodzi ludzie na maturach
kojarzą własnei poodrywane od siebie daty, wydarzenia, a nie mają pojęcia jaki
proces za nimi stoi, jakie interakcje międzynarodowe , skąd Pułaski w Ameryce i
dlaczego Piłsudski przyjechał do Polski tym pociągiem z Berlina .
A teraz Romaqn Giertchwbija ostatni gwódż do trumny - oddziela historię Polski
od historii powszechnej;/