Warcraft II pol-1 Forum
http://war2pol1.cba.pl/

TES: morrowind
http://war2pol1.cba.pl/viewtopic.php?f=5&t=1033
Strona 2 z 2

Autor:  Smokosz [ Pt 06 maja 2005 14:02 ]
Tytuł: 

tez próbowalem ale mi jakos nie wyszlo -__- Może moj robal byl napromieniowany? ;]

Autor:  liq [ Pt 06 maja 2005 15:04 ]
Tytuł: 

Błedów z GI nie mam jak skomentować. GII zainstalowałem, wrzuciłem swoje sav'y i zaczełem szukać błędów...znalazłem kilka trików jedynie.
Xardas -> na początku po wprowadzeniu idze on poczytać księgę. Należy go wyprzedzić i przeczytać pierwszą księgę. Dostaniemy +25 doświadczenia, odezwiemy się do Xardasa dzięki czemu druga księga będzie wolna. Na farmie błędów nie znalazłem. Potem w lesie można 'zmusić' wilki by walczyły z orkiem...ale to nie błąd przeciesz. W Khorinis...mozna sobie ułatwić wejście do ratusza. W nocy możemy poprostu obejść od tyłu strażników i przeskoczyć przez skrzynię.
Dalej już nie biegałem....zresztą o błędach nie miałem pisać.

Odnośnie tarczy:
Cytuj:
To jest jeden z głupszych możliwych argumentów


Hmm racja. Potem napisałeś o nie najgorszym systemie walki tak? Otóż on jest dobry. Skoro system walki nawet na jeden miecz został dobrze opracowany to oczywiste jest ,że tarczy należy się pozbyć. Przeszkadzała by tylko w ataku. A blokuje się mieczem tak jak tarczą. Dla MNIE tarcza by nic nie wniosła do GII

Odnośnie zagadek:
Cytuj:
Tylko po co w takim razie w ogóle je dano?

Bo to cRPG a nie H&S!


Liniowość:
Cytuj:
"Gra zajmuje sporo czasu" - to nie ma żadnego związku z liniowością
Liniowść zauważasz, gdy przechodzisz grę po raz xx. Najczęściej to dotyczy gier na jeden czy dwa wieczory. Gothic należy do gier ,które przechodzisz przez kilkanaście wieczorów. Więc od pierwszego razu z Xardasem w jego wieży do zabicia ostatniego smoka minie tyle czasu ,że zapomina się o tym co się przeżyło gdzieś w pierwszych dniach.
Cytuj:
" GII masz trzy drogi" - trzy długie linie, mocno nakładające się na siebie zresztą. To nie jest nieliniowość. "
"prawie każde zadanie na 2-3 sposoby możesz wykonać." - ?? Na to nie wiem kompletnie co powiedzieć, bo zdawało mi się że było tak tylko z rodzynkami...
Nie pamiętam żadnych rodzynek :) Mocno nakładającie się? Wychodzisz od Xardasa i spotykasz bandytę. Tylko jedno wyjście? Potem farma i możliwości dostania się do miasta też tylko jedna wersja? Miasto i tylko jedna możliwość zatrudnienia? Główne zdanie w mieście - to ci złodzieje...nie musisz na nich zakapować przeciesz? Masz 3 gildie? Trudno się czepiać tego ,że każde rozwiązanie prowadzi do zabicia smoczków (w dowolnej kolejności)

Autor:  Smokosz [ Pt 06 maja 2005 15:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
"Gra zajmuje sporo czasu" - to nie ma żadnego związku z liniowością
Liniowść zauważasz, gdy przechodzisz grę po raz xx. Najczęściej to dotyczy gier na jeden czy dwa wieczory. Gothic należy do gier ,które przechodzisz przez kilkanaście wieczorów. Więc od pierwszego razu z Xardasem w jego wieży do zabicia ostatniego smoka minie tyle czasu ,że zapomina się o tym co się przeżyło gdzieś w pierwszych dniach.
[/quote]

Zawsze jak ktos mówi ze gra zajmuje kilka dni ja przechodze ją kilka tygodni i tak wproist proporcjolanie :S

Autor:  yco [ Pt 06 maja 2005 17:40 ]
Tytuł: 

naprawde liniowe są gry FPS, tam poprostu mamy jedną możliwą drogę, nie można się zgubić, nie można nic zrobić w innej kolejności.

z prawdziwie nieliniową grą się jeszcze nie spotkałem

co do twoich przykładów flamed - tez mi strasznie "nieliniowe"

A czy można w Gothic'u być złym i pomóc smokom zniszczyć tą nędzną wyspę?

Nie przeczę, gra jest fajna, ale nie gloryfikujcie jej aż tak... jak dla mnie Fallout był znacznie znacznie lepszy

Autor:  Rogue [ Pt 06 maja 2005 17:49 ]
Tytuł: 

ciekawostka: wiecie ze jesli poskakali byscie po skalach za farma lobarta, zeskoczyli na dol i przeszli obok drugiej bramy pozniej wskoczyli do wody i dostali sie do khorinis portem dostaje sie 500pd ? po wyjsciu z wody wystarczy zagadac z laresem pozniej mozna wrocic sie na farme lobarta wykonac dla niego questy kupic/ukrasc ubranie zagadac do straznikow odpowiednio i vuala.. 2x wiecej qxpa ponad :)
a co do bledow np podczas walki z orkiem mozna walczyc schematem chyba blok z lewej blok z prawej uderzenie 1x1 mozna tak pokonac kazdego orka nawet bez straty zycia jest wiele innych bugow, tyle ze nei chce mi sie ich opisywac :)

Autor:  Lord_Zabujca [ Pt 06 maja 2005 23:52 ]
Tytuł: 

flamed napisał(a):
Skoro system walki nawet na jeden miecz został dobrze opracowany to oczywiste jest ,że tarczy należy się pozbyć.


Niby czemu? Co przeszkadzało w stworzeniu dobrego systemu Z tarczą?

Cytuj:
Więc od pierwszego razu z Xardasem w jego wieży do zabicia ostatniego smoka minie tyle czasu ,że zapomina się o tym co się przeżyło gdzieś w pierwszych dniach.


Ostatni raz grałem w Fallouta 2 z rok temu. Fallouta 1 jeszcze dawniej. Gdybym jednak chciał w każdej chwili mogę ci z pamięci podać opis przejścia obu, a także opis dowolnej lokacji i postaci. Fallouty są przy tym zdecydowanie bardziej nieliniowe niż Gothic I czy II.

Hmm... Chyba twój argument pada. A nawet długa liniowa gra nadal pozostaje zresztą liniowa.

Cytuj:
Wychodzisz od Xardasa i spotykasz bandytę. Tylko jedno wyjście? Potem farma i możliwości dostania się do miasta też tylko jedna wersja?


Owe rodzynki. Reszta ma naprawdę niewiele wspólnego z nieliniowością. A wybór gildii jest praktycznie rzecz biorąc jedynie wyborem klasy postaci i nie wpływa znacząco na zbyt wiele innego.

Autor:  Smokosz [ Śr 18 maja 2005 20:44 ]
Tytuł: 

Sloń ! Wlasnie 2x przeszlem G I i przypomnialem sobie bug z ryżowym księciem - jak sie porządnie naklikamy to dostaniemy niezliczone ilości wody.
Nieważne - przechodze na waszą strone i oficjalnie uznaje Gothica za lepszego niz Morrowind. Dzis kupilem G II za 59.90 PLN ale sie oplacilo. :D

Jeden czlowiek zadecydowal o losie setek. Ale zaplacil za to wysoką cene.
To ja wyslalem go do walki ze śniącym - to ja przywróce go spowrotem. jest slaby, wiele zamomnoial. ale żyje POWRÓCIL !!!! :shock:


Autor:  Rogue [ Śr 18 maja 2005 20:59 ]
Tytuł: 

takie podejscie mi sie podoba smokosz ;) G II to dopiero jest sieczka hehe cos pieknego

Autor:  liq [ Śr 18 maja 2005 21:03 ]
Tytuł: 

Pamiętaj ,że w Gothicu II jedzenie grzybków i chyba jabłek się opłaca :) Swoją drogą czy wy morrowi-ludzie też takie coś macie? Zjecie 20 jabłek i macie + ileś do siły? Albo many? Hę?! Mi się takie ukryte triki podobają

Autor:  Smokosz [ Śr 18 maja 2005 21:52 ]
Tytuł: 

Chyba musze sie przyzwyczaic do II bo mi się jakos jedynka bardziej podobala ze strony graficznej.

Skoro wlaśnie zaczalem gre to może macie jakieś dobre rady? :P
Np. skąd wziaść informacje o gildii zlodzieji dla Lorda Andre ;)

Autor:  Rogue [ Śr 18 maja 2005 22:18 ]
Tytuł: 

wystarczy ze zlapiesz zlodzieja rengarło i poprzechadzasz sie po dzielnicy portowej (wydasz go czy nie wydasz strazy nie ma znaczenia) wreszcie dojdziesz do gildii maja siedzibe w kanalach pod miastem

Autor:  Smokosz [ Cz 19 maja 2005 10:38 ]
Tytuł: 

Czyli poprostu musze znaleźć wejście do kanalów?
I gdzie jest ten rengarlo , szukalem bezskutecznie :S

BTW. jak grales to mialeś wlaczaną opcje "niebo"? Bo jak u mie sie ja wlacza to ma sie idiotycznie maly zasieg widzenia...mam za slaby sprzęt -__-

Autor:  Rogue [ Cz 19 maja 2005 11:35 ]
Tytuł: 

oh man.... rengarlo stoi na rynku zaraz przy wiezieniu i budynku strazy ukradl jednemu z handlarzy sakiewke z 50 sztukami zlota.. dawno nei gralem nie powiem dokladnie

Autor:  Smokosz [ Cz 19 maja 2005 14:08 ]
Tytuł: 

Rogue napisał(a):
budynku strazy ukradl jednemu z handlarzy


Nawet nie czujesz jak rymujesz :]

Dzięki za pomoc

Autor:  Rogue [ Cz 19 maja 2005 14:27 ]
Tytuł: 

lol rzeczywiscie nie czuje ze rymuje, ale jakos nie specjalnie kreca mnie rymy itp

Autor:  liq [ Cz 19 maja 2005 14:56 ]
Tytuł: 

W sieci jest pełno porad, solucji i rozwiązań. Nawet mapy możesz znaleść :) A w opcjach możesz zmienić zasięg widzenia.

Autor:  Rogue [ Cz 19 maja 2005 14:58 ]
Tytuł: 

http://www.gothic.g4ce.pl/ najlepsza polska strona o gothicu tam znajdziesz wszystko czego Ci potrzeba

Autor:  Tyris [ Cz 19 maja 2005 15:13 ]
Tytuł: 

Lubicie Gotyckich ludzi? Ta stronka jest dla WAS !!! :)
www.vampirefreaks.com

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/