Macias napisał(a):
Gdy w tkórymś zaznacze computer to napis start game zaczyna sie świecić na złoto i kiedy go klinke włacza się gra ale moj partner do gry dalej jest w okienku IPX network z lista ale pic jest tyaki że kiedy wezmę start game to mój nick znika z listy.
Nie wiem, może ma to jakiś związek z faktem, że tamta lista wypisuje NIEWYSTARTOWANE GRY, nie GRACZY? I że startujesz grę (a możesz to zrobić, bo dodałeś komputer do listy graczy i nie jesteś więc sam na mapie), BEZ NIEGO, gdyż się NIE PODŁĄCZA, tylko się gapi bez większego sensu na twój nick?
Macias napisał(a):
Co do piractwa.... jestem pewien że mając gre też chcialbyś ją przetestować, pograć i wyczaić przed kupieniem orginału.
A od czego demo? WC2 jest z czasów, kiedy jeszcze one powstawały i miały sens.
flamed napisał(a):
Cytuj:
Nie kradne tylko sprawdzam
Pójdę do sklepu, wezme np. parę spodni i powiem ze sprawdzam:P
To akurat słaby przykład, bo akurat to ci wolno. Nawet są przymierzalnie od tego
Temu Maciasowi udało się to wreszcie odpalić? Meh, jako że i tak po BN nie zagra bez oryginalnego klucza, to mogę napisać co nieco o teorii grania po IPX przez hamachi.
Tytus, twoje rozwiązanie w niczym mu nie powinno pomóc, bo on przez hamachi chce grać, nie normalnego LANa - a z doświadczenia wiem, że przy wiecej niż jednej karcie sieciowej, fizycznej czy wirtualnej, windowsowy IPX zaczyna świrować. Co należy zrobić, to zainstalować ten protokół w połączeniu hamachi, potem dać jego właściwości i ustawić typ ramki na 802.2, zaś za numer sieci i numer sieci wewnętrznej dać osiem zer. Krok drugi, to powyłączanie protokołu IPX na wszystkich połączeniach poza hamachi (z jakiegoś powodu lubią konfliktować ze sobą). I tyle, zasadniczo po takiej operacji można przez hamachi wygodnie grać już w każdą grę po sieci - starsze nie poszłyby bez ramki 802.2, która jest teraz wymuszana, zaś nowsze zwykle obsługują TCP/IP (tudzież UDP), eliminując ten problem w ogóle (a te które nie obsługują, z doświadczenia mogę powiedzieć że i tak radzą sobie na ramce 802.2).