Cóż, z prędkościami to jest tak, że jak ktoś jest kompletnym noobkiem to da na normal bo nie wie że należy coś przestawić (przypadki że jest to działanie ZAMIERZONE są naprawdę rzadkie, wręcz pomijalne). Gdy jest minimalnie mniejszym noobem zacznie dawać wszystko na fastest i zacznie wyzywać od noobow wszystkich którzy grają na jakiejkolwiek innej prędkości

(stąd tyle gier na fastest i prawie żadnych na EF - ostatnia inzwazja. Zupełnie jakby nagle ktoś POWTÓRNIE wydał tamten numer CDA, nie zauważyliście?).
Ja osobiście to uważam że ladderowa prędkość jest najlepsza, bo daje najlepszy balans pomiędzy rasami - jak wiadomo ludzie muszą grać magią i w ogóle wiele klikania robić, podczas gdy u większości orków sprawa się sprowadza do "wynaleźć lust, fala 1, fala 2, fala 3, ..." (nic dziwnego - odpowienio rozlokowani paladyni eliminują ich magię z DK, nawet jakby próbowali ich używać), co za trudne w kontroli nie jest. Każda niższa prędkość będzie coraz bardziej przechylać szalę w stronę ludzi (bo coraz łatwiej będzie im odpowiednio czarować), każda wyższa daje przewagę orkom (ludzie nie mają jak wykorzystywać efektywnie magii, a zlustowanie to przy odpowiedniej technice kwestia chwili). Na even faster też da się grać ludźmi, ale jest to już trudne. Na fastest wygrana jest praktycznie niemożliwa i orki są jedynym sensownym wyborem.
Drizzt napisał(a):
W kampaniach mogliśmy zobaczyć, co komputer grajać humanem potrafi zrobić magią z naszych 9 zlustowanych ogrów
Wyślij przed tą armią kilka peonów i wtedy dopiero mów o umiejętnym używaniu magii. To jest skrypt - "zobaczysz jakąkolwiek jednostkę wroga to jeśli masz dość many to polymorph, jeśli nie to slow lub jeśli ilość jednostek>5 i random(9)=1 to flame shield w najbardziej środkową z nich." Może nie tak do końca to wygląda, ale tak działa. Peony zmienią się w owieczki i już możesz atakować bez strachu o ogry.
Andrzej napisał(a):
bo troche blizz (firma) skopal sprawe ze w patchach kolejnych nie robil takich poprawek zeby jakos wyrownac szanse
Te rasy SĄ wyrównane. Po prostu dobrze grać ludźmi trudniej się nauczyć (lust to tylko wyrównywacz szans - gdyby np. ogry miały czar "regeneracja" zamiast niego który dawałby trollową regenerację za 100 many na 90 sekund dowolnej jednostce to wszyscy by brali ludzi (bo niewidzialność)). No i ta gra nie została zaprojektowana do grania zawsze na fastest.