Chodzi o uniki podczas gry - wielu myśli że elven / troll destroyer niema szans w spotkaniu z Batlleshipem/ Ogre Juggamentem
Ale Te bydlackie statki strzelają wolno i można je objezdzac dookoła
i co jakis czas strzelać !
Mało to skuteczne bo czasochłonne ale kiedy nie mamy co robić w badzie / wcale jej niemamy to można przed wyjściem z gry w takie cuś się pobawić

Może te uniki nie są jedną z najbardziej wyszukanych taktyk mordkich ale cóż :{]
Ale jest coś ważniejszego - starsi grecze raczej to wiedzą ale jak sie okazało niektórzy nie wiedzieli nawet on TONS więc opowiem
Jeżeli zappelin / flying machine bedzie sie znajdować bezpośrednio nad statkiem nic mu się nie stanie. Ale to tez nieprzydatne ! :S
Ale ci innego ze smokami. W starciu Smok vs Destroyer Destroyer wygrywa i ma ok. 1/3 pery . Jesli przyjdzie do pojedynku między tymi jednostkami można wlecieć smokiem na statek - oczywiście jeśli klikniemy poprostu prawym przyciskiem myszy na statek to smok go zaatakuje z dystansu.
Trzeba sie tu wykazać zresznością jesli gramy na fastest. Trza stanąć naprzeciw statku tak aby nie miał zasięgu i kliknąć gdzieś po drugiej stronie - naprzeciw smoka. W singlu wystarczyłoby to zrobić w momencie górowania smoka , ale jak wiemy opóźniony zapłon gry w necie i tylez samo tego samego u smoka ( nawet w singlu ) wymagac bedzie wyczucia. Łatwiej jest z kratkami na mapie o których była niedawno mowa.
W ten sposób smok pokona statek bez większych uszczerbków na zdrowiu.
Co do uników na lądzie - bardziej doświadczenie gracze umiejętnie wykorzystują uniki podczas walki balist / catapów ewentualnie magów. Mi zdarzyło sie strzelać balistą w jednego grunta przez ook. 2 minuty bo łaził wkoło mojego wall-inu i czasem go smyrnął.
wszystko co tu napisałem jest jednak jak juz wspomniałem czasochłonne i małokto by to używał. Ale to jeden z niewielu śladów strategii w warcrafcie II. Popróbujcie
