Warcraft II pol-1 Forum

Warcraft 2 dalej zyje :)
Teraz jest Cz 28 mar 2024 23:03

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bne Maps part II
PostNapisane: So 26 mar 2005 14:40 
:arrow: Mapy na ladzie :)
W tego rodzaju map nalezy pamietac o scoucie aby nie zostac ztowerowanym :) a takze o wlasnej bazie by nie zlapac niepotrzebnych strat. W zaleznosci od ilosci zlota w mine nalezy zaexpowac (np. gow gdy mamy lusta). W duzej ilosci map czesto sa walki na expy w szczegolnosci 3x3 4x4 dlatego surowiec zloto jest bardzo potrzebny.

:arrow: Techniki : rush, tower rush, dual rush, dual, trial,

Podstawowa technika w wc2 jest rush :) Na czym polega?
A)High res lub low res
:arrow: Zadaniem tej techniki jak kazdej innej jest zwyciestwo :) Polega na tym ze rozwijamy odrazu przemysl zbrojeniowy a nie gospodarke
Poszczegolne etapy rush
:arrow: hall :arrow: farma :arrow: farma :arrow: rax :arrow: smith :arrow: peony dlo zlota :arrow: 3farma :arrow: 2rax :arrow: grunty i peony jedno za drugim (peony do zlota grunty scout -_- i atack)
:arrow: pamietajmy o farmach :arrow: smith upgr lvl ( w zaleznosci od stosowanej techniki lvl3 lub lvl5) :arrow: gdy bedzie nam pisalo na gornym ekraniku 15/xx dodajemy troche peonow do drewna :arrow: grunty sa w akcij :arrow: lumber mill :arrow: okolo 8 peonow do drewna :arrow: upgr to stronghold :arrow: no i dalej to juz idziemy w co chcemy lust lub magi lub smoki kto co lubi

:arrow: Tower rush Najczesciej stosowany w przypadku gier 4x4 3x3 polega na szybkim scoucie znalezieniu wroga wybudowaniu lumber milla zablokowaniu wroga i zrushowaniu go towerami lub tez mozna przeprowadzic taki schemat
2 farmy lumber mill :arrow: i wycieczka 5 peonow do bazy wroga i guardy i upgr (technika stosowana tylko wtedy kiedy mamy 100% pewnosci ze wrog tam jest :) )

:arrow: Dual. Technika bardzo skuteczna gdy wytrzymamy poczatkowy etap gry . Posiadamy bardzo duza przewage nad rushujacym wrogiem w surowcach szybkosci i jednostkach.
Sposob przyrzadzania: 2 halle :arrow: zablokowac do nich dojscie budynkami (mill smith barack 3 farmy) :arrow: dodac cate :) :arrow: dolozyc duza ilosc peonow do drewna i golda jednoczesnie dodajac farmy :arrow: upgr to stronghold :arrow: 3 rax :arrow: ogre mound :arrow: scout :arrow: fortesss :arrow: lust :arrow: wybudowanie magow smokow (mozemy sobie juz na to powzwolic) :arrow: no i atack na wroga z jednoczesnym expowaniem i zwiekszaniem ilosci jednostek.

:arrow: Dual rush To jest taki dual + grunt. Jest on wolniejszy i mniej wydajny od duala.
:arrow: Sposob przyrzadzania:
:arrow: hall :arrow: farma :arrow: barack :arrow: 2hall :arrow: smith :arrow: peony do zlota i drewna :arrow: nie zapominajcie o farmach :arrow: scout gruntem :arrow: lvl3 grunt :arrow: jezeli wrog atakuje skuteczna obrona( tower lub choke gruntami) nastepnie budujemy grunty jednoczesnie uzdatniajac gospodarke :arrow: mill :arrow: srongold :arrow: fortess itp. JAk w kazdek takcie nie mozna zapomniec o exp :)

:arrow: 2 hall w jednym :) mozna ta technike stosowac gdy w jednym spocie sa 2 mine lub jeden mine ale z duza iloscia zlota (np. gow s12 i 12)
wtedy to budujemy peony 2 razy szybciej blokujemy baze i robimy obrone (cata) jednoczesnie robiac lust ogry magie i dragons.

:arrow: trial jak juz byla mowa bardzo slaba i nieskuteczna technika jedynie przeciwko noobz lub gdy sie gra z dorbym rusherem :) Polega na wybudowaniu 3 halli i szybkim zdobyciu duzej ilosci surowcow. Niestety tempo jest powolne i na poczatku jest bardzo slaba obrona :) Dlatego nie polecam stosowac tej techniki

:arrow: Ostatnia technika jest fast lust (np. gow pozycja 11).
Polega na tym, ze budujemy jeden hall i blokujemy wejscie do bazy robiac obrone ( nasza kochana cata) i jak najszybciej budujac peony i farmy z jednego halla nastepnie upgrajdujac go jak najszybciej do strongholda :arrow: 2rax :arrow: ogremound :arrow: fortess :arrow: lust i atakujac wroga. Wada tej techniki jest bardzo malo surowcow i jednostek ktore mozna wybudowac jednak lust jest wybudowany duzo szybciej niz w rushu. Najlepiej stosowac ta technike grajac 3x3 i nie chcac byc ztowerowany lub gdy home team rushuje.

Sa to najwazniejsze techniki stosowane na mapach ladowych
w poszczegolnych mapach stosuje sie inne ale nie bede sie mocno rozpisywal.

:arrow: Zycze milego wyprobowania i jeszcze lepszego grania :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bne Maps part II
PostNapisane: So 26 mar 2005 17:12 
Offline
Rushing Peon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 02 lip 2004 8:46
Posty: 423
Dziękóweczka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So 26 mar 2005 17:19 
np tak po prostu nie mialem co robic moze niedlugo napisze do poszczegolnych map macie jakies pytania ? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 30 mar 2005 10:11 
od ktorego slpta liczy sie na gowie, ktory jest pierwszy i w ktora strone liczymy:(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 30 mar 2005 13:00 
Offline
Rushing Peon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 01 lip 2004 14:47
Posty: 479
Lokalizacja: Kobylanka
hmm od lewego gornego w dol
11 , 9 , s9 (30k), 7 w prawo, 6, s6 (30k), 5, 4 w gore 3(30k), 2 w lewo 12, s12(30k)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL