Mapy na ladzie
W tego rodzaju map nalezy pamietac o scoucie aby nie zostac ztowerowanym
a takze o wlasnej bazie by nie zlapac niepotrzebnych strat. W zaleznosci od ilosci zlota w mine nalezy zaexpowac (np. gow gdy mamy lusta). W duzej ilosci map czesto sa walki na expy w szczegolnosci 3x3 4x4 dlatego surowiec
zloto jest bardzo potrzebny.
Techniki : rush, tower rush, dual rush, dual, trial,
Podstawowa technika w wc2 jest rush
Na czym polega?
A)High res lub low res
Zadaniem tej techniki jak kazdej innej jest zwyciestwo
Polega na tym ze rozwijamy odrazu przemysl zbrojeniowy a nie gospodarke
Poszczegolne etapy rush
hall
farma
farma
rax
smith
peony dlo zlota
3farma
2rax
grunty i peony jedno za drugim (peony do zlota grunty scout -_- i atack)
pamietajmy o farmach
smith upgr lvl ( w zaleznosci od stosowanej techniki lvl3 lub lvl5)
gdy bedzie nam pisalo na gornym ekraniku 15/xx dodajemy troche peonow do drewna
grunty sa w akcij
lumber mill
okolo 8 peonow do drewna
upgr to stronghold
no i dalej to juz idziemy w co chcemy lust lub magi lub smoki kto co lubi
Tower rush Najczesciej stosowany w przypadku gier 4x4 3x3 polega na szybkim scoucie znalezieniu wroga wybudowaniu lumber milla zablokowaniu wroga i zrushowaniu go towerami lub tez mozna przeprowadzic taki schemat
2 farmy lumber mill
i wycieczka 5 peonow do bazy wroga i guardy i upgr (technika stosowana tylko wtedy kiedy mamy 100% pewnosci ze wrog tam jest
)
Dual. Technika bardzo skuteczna gdy wytrzymamy poczatkowy etap gry . Posiadamy bardzo duza przewage nad rushujacym wrogiem w surowcach szybkosci i jednostkach.
Sposob przyrzadzania: 2 halle
zablokowac do nich dojscie budynkami (mill smith barack 3 farmy)
dodac cate
dolozyc duza ilosc peonow do drewna i golda jednoczesnie dodajac farmy
upgr to stronghold
3 rax
ogre mound
scout
fortesss
lust
wybudowanie magow smokow (mozemy sobie juz na to powzwolic)
no i atack na wroga z jednoczesnym expowaniem i zwiekszaniem ilosci jednostek.
Dual rush To jest taki dual + grunt. Jest on wolniejszy i mniej wydajny od duala.
Sposob przyrzadzania:
hall
farma
barack
2hall
smith
peony do zlota i drewna
nie zapominajcie o farmach
scout gruntem
lvl3 grunt
jezeli wrog atakuje skuteczna obrona( tower lub choke gruntami) nastepnie budujemy grunty jednoczesnie uzdatniajac gospodarke
mill
srongold
fortess itp. JAk w kazdek takcie nie mozna zapomniec o exp
2 hall w jednym
mozna ta technike stosowac gdy w jednym spocie sa 2 mine lub jeden mine ale z duza iloscia zlota (np. gow s12 i 12)
wtedy to budujemy peony 2 razy szybciej blokujemy baze i robimy obrone (cata) jednoczesnie robiac lust ogry magie i dragons.
trial jak juz byla mowa bardzo slaba i nieskuteczna technika jedynie przeciwko noobz lub gdy sie gra z dorbym rusherem
Polega na wybudowaniu 3 halli i szybkim zdobyciu duzej ilosci surowcow. Niestety tempo jest powolne i na poczatku jest bardzo slaba obrona
Dlatego nie polecam stosowac tej techniki
Ostatnia technika jest fast lust (np. gow pozycja 11).
Polega na tym, ze budujemy jeden hall i blokujemy wejscie do bazy robiac obrone ( nasza kochana cata) i jak najszybciej budujac peony i farmy z jednego halla nastepnie upgrajdujac go jak najszybciej do strongholda
2rax
ogremound
fortess
lust i atakujac wroga. Wada tej techniki jest bardzo malo surowcow i jednostek ktore mozna wybudowac jednak lust jest wybudowany duzo szybciej niz w rushu. Najlepiej stosowac ta technike grajac 3x3 i nie chcac byc ztowerowany lub gdy home team rushuje.
Sa to najwazniejsze techniki stosowane na mapach ladowych
w poszczegolnych mapach stosuje sie inne ale nie bede sie mocno rozpisywal.
Zycze milego wyprobowania i jeszcze lepszego grania