
Mapy na ladzie
W tego rodzaju map nalezy pamietac o scoucie aby nie zostac ztowerowanym

a takze o wlasnej bazie by nie zlapac niepotrzebnych strat. W zaleznosci od ilosci zlota w mine nalezy zaexpowac (np. gow gdy mamy lusta). W duzej ilosci map czesto sa walki na expy w szczegolnosci 3x3 4x4 dlatego surowiec
zloto jest bardzo potrzebny.

Techniki : rush, tower rush, dual rush, dual, trial,
Podstawowa technika w wc2 jest rush

Na czym polega?
A)High res lub low res

Zadaniem tej techniki jak kazdej innej jest zwyciestwo

Polega na tym ze rozwijamy odrazu przemysl zbrojeniowy a nie gospodarke
Poszczegolne etapy rush

hall

farma

farma

rax

smith

peony dlo zlota

3farma

2rax

grunty i peony jedno za drugim (peony do zlota grunty scout -_- i atack)

pamietajmy o farmach

smith upgr lvl ( w zaleznosci od stosowanej techniki lvl3 lub lvl5)

gdy bedzie nam pisalo na gornym ekraniku 15/xx dodajemy troche peonow do drewna

grunty sa w akcij

lumber mill

okolo 8 peonow do drewna

upgr to stronghold

no i dalej to juz idziemy w co chcemy lust lub magi lub smoki kto co lubi

Tower rush Najczesciej stosowany w przypadku gier 4x4 3x3 polega na szybkim scoucie znalezieniu wroga wybudowaniu lumber milla zablokowaniu wroga i zrushowaniu go towerami lub tez mozna przeprowadzic taki schemat
2 farmy lumber mill

i wycieczka 5 peonow do bazy wroga i guardy i upgr (technika stosowana tylko wtedy kiedy mamy 100% pewnosci ze wrog tam jest

)

Dual. Technika bardzo skuteczna gdy wytrzymamy poczatkowy etap gry . Posiadamy bardzo duza przewage nad rushujacym wrogiem w surowcach szybkosci i jednostkach.
Sposob przyrzadzania: 2 halle

zablokowac do nich dojscie budynkami (mill smith barack 3 farmy)

dodac cate

dolozyc duza ilosc peonow do drewna i golda jednoczesnie dodajac farmy

upgr to stronghold

3 rax

ogre mound

scout

fortesss

lust

wybudowanie magow smokow (mozemy sobie juz na to powzwolic)

no i atack na wroga z jednoczesnym expowaniem i zwiekszaniem ilosci jednostek.

Dual rush To jest taki dual + grunt. Jest on wolniejszy i mniej wydajny od duala.

Sposob przyrzadzania:

hall

farma

barack

2hall

smith

peony do zlota i drewna

nie zapominajcie o farmach

scout gruntem

lvl3 grunt

jezeli wrog atakuje skuteczna obrona( tower lub choke gruntami) nastepnie budujemy grunty jednoczesnie uzdatniajac gospodarke

mill

srongold

fortess itp. JAk w kazdek takcie nie mozna zapomniec o exp

2 hall w jednym

mozna ta technike stosowac gdy w jednym spocie sa 2 mine lub jeden mine ale z duza iloscia zlota (np. gow s12 i 12)
wtedy to budujemy peony 2 razy szybciej blokujemy baze i robimy obrone (cata) jednoczesnie robiac lust ogry magie i dragons.

trial jak juz byla mowa bardzo slaba i nieskuteczna technika jedynie przeciwko noobz lub gdy sie gra z dorbym rusherem

Polega na wybudowaniu 3 halli i szybkim zdobyciu duzej ilosci surowcow. Niestety tempo jest powolne i na poczatku jest bardzo slaba obrona

Dlatego nie polecam stosowac tej techniki

Ostatnia technika jest fast lust (np. gow pozycja 11).
Polega na tym, ze budujemy jeden hall i blokujemy wejscie do bazy robiac obrone ( nasza kochana cata) i jak najszybciej budujac peony i farmy z jednego halla nastepnie upgrajdujac go jak najszybciej do strongholda

2rax

ogremound

fortess

lust i atakujac wroga. Wada tej techniki jest bardzo malo surowcow i jednostek ktore mozna wybudowac jednak lust jest wybudowany duzo szybciej niz w rushu. Najlepiej stosowac ta technike grajac 3x3 i nie chcac byc ztowerowany lub gdy home team rushuje.
Sa to najwazniejsze techniki stosowane na mapach ladowych
w poszczegolnych mapach stosuje sie inne ale nie bede sie mocno rozpisywal.

Zycze milego wyprobowania i jeszcze lepszego grania
